Piss

Just nu mår jag verkligen piss, är så mycket som snurrar i huvudet..
Mycket man vill men tyvärr så är det alltid något som hindrar sen att allt ska behöva vara orättvist gör en inte så glad precis!

Min älskade syster är fortfarande kvar och just nu vet jag inte vad jag skulle ha gjort utan henne❤
Förhoppningsvis åker vi ner till Skåne nästa helg och jag längtar något fruktansvärt så jag hoppas verkligen att det blir av så jag & barnen slipper bli svikna fler gånger.

Finns en sak som gör mig så fruktansvärt glad just nu men ingenting jag kan berätta, kanske kommer fram så småningom.
Är fortfarande i chock men ja det lär läggs sig :)

Dagarna går i ett och på Tisdag börjar Kevin dagis igen efter ha varit ledig i nästan 2 1/2 vecka.
Märks på honom nu att han börjar tröttna och det kan jag verkligen förstå är inte alltid så skoj och vara hemma med mamma, man saknar sina kompisar men framför allt komma in i rutiner igen.
Vilket inte är så lätt just nu.
Emilia har kommit in i någon ond cirkel där hon har fått för sig att man ska vara vaken enda ut på nätterna, vakna vid 22 igår och var vaken 02.30 sen en annan somnade inte förrän vid 03.15 ungefär.
Sen upp 6.30 med Kevin som hade sovit klart så idag har jag varit mer som en zombie men det har funkat ändå.

Även om Sandra har erbjudit sig och ta barnen så jag kan få sova så är det svårt och tacka ja till det i med man inte är van vid sådant.
I helgen ska D jobba så imorgon ska vi ev. packa en pickninkskorg och åka dit så vi får frisk luft i några timmar.
Får se om vi tar bilen eller bussen, bilen hade varit lättast då jag inte hittar om man säger så. Men är nog inte så satans svårt och hitta dit med bussen.
Får hoppas på fint väder.

Nej nu blir det att starta en film sen sova så man kanske vaknar och är lite piggare imorgon, tvätten får vänta tills imorgon också. Ingenting sköter sig själv här hemma!
Värsta gnäll inlägget men jag har också dåliga dagar precis som alla andra.
Men jag hoppas att ni mår bra & att ni får en trevlig helg så förhoppningsvis är jag snart tillbaka igen på ett bättre humör.

Massor med kramar ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0