Mot stan

God morgon!

Prinsen är lämnad på dagis och även idag gick det sådär, nya fröknar och nya barn gör honom blyg eller ja allt nytt för honom blyg/osäker med andra ord sår han väldigt lik mig!
Jag har alltid varit sån och är det fortfarande, får ont i magen när det ska hända nya saker osv. Riktigt jobbigt är det!
Efter vi hade lämnat Kevin så gick vi inom hemmakväll sen gick vi till pendlen och nu är vi på väg in till Nordstan två stationer kvar sen är vi framme.
Blir att gå och titta lite sen ta en fika tillsammans med min älskade syster.

På Lördag åker vi till Skåne och stannar 1-2 veckor! :)
Ska bli skönt och komma iväg lite, men framför allt få träffa mina andra syskon, mamma & pappa men framför allt min efterlängtade systerson!!❤
Kommer krama honom och aldrig vilja släppa honom igen, nästan fyra månader har gått sen sist jag träffade alla och det känns riktigt jobbigt.
Men efter denna gången får det absolut inte ta lika lång tid..

Kevin längtar något fruktansvärt efter mormor & morfar❤
Snart framme så vi hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0