31 Januari

Då börjar Januari lida mot sitt slut, ibland så förstår jag verkligen inte vart dagarna och månaderna tar vägen för detta är helt sjukt så snabbt allting går!
Imorgon är det 11 dagar kvar tills jag fyller 23 år..
Idag så har jag och Emilia varit hemma och städat lite medans Kevin var på dagis så nu är han ledig tills på Tisdag,
har inga direkta planer för i helgen vet fortfarande inte om D ska jobba denna helgen också!
Så om det blir att han ska jobba så är jag och barnen ensamma hela helgen så får vi se vad vi ska hitta på,
förhoppningsvis får vi fint väder så man kan vara ute och leka.

Här blev det ingen storm som dem sa och tur är ju det!
Fast imorse blåste det något enormt och när vi skulle till dagis så sprang Kevin nästan hela vägen pga blåsten,
har aldrig sett han ha så himla brottom.
Var t.o.m så han sa till mig att skynda mig för det blåste. Goa unge! <3
Just nu ligger han på soffan och vilar, lillan ligger och sover och jag passar på och skriva här för att sedan ska här lagas mat idag får det bli potatis, fisk & sås. *mums*

Förhoppningsvis så kan jag lägga mig tidigt ikväll för nu dem senaste dagarna har jag inte kommit i sängs förrän långt ut på nätterna och det är alldeles för sent och speciellt när man ska upp tidigt också!
Men det beror helt och hållet på när barnen somnar ikväll också,
imorgon kommer Denise hit på kaffe har inte träffat henne på flera veckor. :(
Sen ska vi gå till kyrkan som ligger här för dem ska börja med en Öppna Förskola där på Fredagar så det passar perfekt för oss då när Kevin är hemma på Fredagar.
Sen jag och Emilia ska börja gå till Öppna Förskolan brevid Kevins dagis, har inte blivit att vi har kommit dit.
Måste även ringa MVC & BVC imorgon för tider är allt för längesen, måste läsa lite om vilket preventivmedel jag ska ha nu för här ska inte bli fler barn gjorda.
Nu räcker det, jag har två friska barn och det räcker gott och väl för min del. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0