❤ 27 Augusti

09.54


Barnen lämnade och som alla andra dagar så går det lika bra att lämna Kevin som alltid men Emilia blev ledsen idag igen men förhoppningsvis gick det över lika fort! Än så länge har dem inte ringt och en annan känner sig lite smått stressad i fall dem nu skull ringa..
Gick och handlade dagens mat till familjen sen hem och lämnade allting så passade på att hänga upp tvätten och starta en ny, laddade även kaffekokaren så jag bara kan starta den när jag kommer hem.

Gick inom servicebutiken och köpte mig en celsius och promenerade ner till gallerian så nu sitter jag och väntar på att dem ska öppna är sex minuter kvar..
Förhoppningsvis så hittar jag något annat så får jag traska hem igen och äta lite lunch sen göra mig helt klar innan jag ska hämta Emilia 11.45 tar bussen 12.20 sen intervju kl 13.

Senare i eftermiddag ska vi ev. träffa Micke, Marie och J.
Tror nästan att D och barnen skulle träffa dem direkt efter Kevin hade blivit hämtad på dagis. Pojkarna leker så fint tillsammans och bättre vänner hade vi inte kunnat hitta❤
Annars så ska vi nog inte göra så mycket mer :)
Uppdaterar senare om det blir några köp ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0