27 Augusti

Sitter och väntar på att maten ska bli klar, kom hem strax efter 14 och det kändes bra på arbetsintervjun.
Men får inte svar förrän om 1- 1 ½ vecka så man kan alltid hoppas på det bästa, eller vad säger ni?
Självklart så ska jag fortsätta och söka alla jobb som finns och fortsätta kämpa så som jag har gjort, tänker inte ge upp förrän den dagen jag verkligen har ett jobb!
Hoppas dock att det inte dröjer alldeles för länge för man lär ju tröttna ganska snabbt på att fortsätta gå hemma, speciellt när barnen är på dagis och så.
Efter maten så ska vi klä på oss och gå ut en sväng innan det är tid för att bada barnen och sen är det nattning som gäller för deras del, ska sätta mig ner ikväll också och fortsätta med Kevins album.
Min egentid och det är så skönt att det är lugnt runtomkring en ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0