27 Augusti

Kom hem från gallerian för ett tag sen, pratat med försäkringskassan, hivar i mig en kopp kaffe och ska alldeles strax lägga i alla papper i mappen som jag ska ha med mig till arbetsintervjun.
Snart hämta Emilia också på dagis och D är på väg hem!
Än så länge är jag inte nervös men det lär ju komma så småningom..
Hittade ett par jeans inne på Kappahl vilket var kanon då man får 100 kronors rabatt när man köper jeans,
sen inte nog med det jag har haft 44/46 i jeans med dem storlekarna men idag fick jag på mig stl 40!!!
Kan lugnt säga att jag gick hem med ett leende på läpparna!
Jeansen kommer från Hampton Republic 27 det märket dem har på Kappahl och jag älskar verkligen deras kläder, eller ja en del av dem i alla fall! :)
Hittade även en jätte fint cardigan som jag ev. ska ner och köpa senare idag eller imorgon får flörta lite med gubben först skulle jag tro. Även den från Hampton Republic 27!
Nej nu ska jag kila iväg så vi hörs när jag är påväg hem från arbetsintervjun, ska lägga upp bild på jeansen också då men inte hade någon bild på deras hemsida.
Men lägger dock upp bild på den bedårande cardiganen
Hampton Republic 27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0