26 Augusti

God morgon!

Båda barnen är på dagis och jag sitter vid datorn med en kopp kaffe, ska alldeles strax tvätta och städa lite här hemma sen 11.45 så ska jag hämta Emilia.
Lämningen idag gick sådär men tror det berodde på att hon var fruktansvärt trött, som Kevin är aldrig några problem att lämna längre då han verkligen trivs!
Emilia är inte van vid att bli lämnad och speciellt inte vara ifrån mig, men det kommer bli bra det här.
Ska söka lite jobb också sen fixa lite papper inför imorgon då jag ska på min första arbetsintervju sen 2011.
Är redan fruktansvärt nervös men man får hoppas på det bästa, eller hur?
Helgen har varit hur bra som helst nere i Skåne och vi ses snart igen..
Barnen ville inte åka hem och inte jag i heller för den delen för vi tre trivs så himla bra när vi är där nere,
men man får komma hem till vardagen också även om det tar emot och lämna familjen!

Känner mig lite tom på ord men kommer upp ett inlägg om ett tag tänkte jag, en sak som jag funderar mycket på om dagarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0