❤ 22 Augusti

God morgon!

Barnen sitter och leker, jag ska alldeles strax göra mig i ordning och äta frukost.
D är hemma halva dagen då han ska ta inskolningen idag i med jag ska vara hos tandläkaren kl 10 så strax efter nio tar jag bussen i med det är på ett annat ställe än där jag brukar vara så känns det bättre och vara ute i god tid.
Inskolningen igår gick också jätte bra så får hoppas på att det gör det idag också då D är hemma!
Egentligen så tycker man varför det inte ska göra det? Men Emilia är så himla mammig och föredrar hellre mamma än pappa men tror inte det ska bli några problem. :)

Sen ska D åka iväg och jobba i några timmar sen ska jag nog ner till lager 157 för dem öppnar här i Kållered idag! :)
Får se om jag hittar någon info om hur länge där är öppet, känns inte lönt och ta med sig barnen då dem inte brukar uppskatta sånt.
Sen ska vi träffa Micke, Marie & J så barnen får leka, vilket vi gjorde igår också men Kevin var jätte trött och var inte alls på sitt bästa humör.

Vi måste även packa här hemma då vi åker till Skåne imorgon och kommer hem på Söndag. :)
Skriver mer senare idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0