❤ 21 Augusti

God morgon!

Efter en natt men lite för lite sömn så är vi uppe, jag satt och sökte jobb igår kväll och långt ut inatt så jag glömde helt och hållet av vad klockan var.
Inskolningen går jätte bra och hon verkar redan trivas jätte bra! :)
Idag ska jag vara med och imorgon & på Fredag så ska vi lämna över lunch.
Nu dessa tre dagar så är det en timme som vi är där.

Igår kväll så satt jag även och kollade på doppresenter till min systerson H och i med jag ska vara "gudmor" som det hette förr så vill jag ge honom något speciellt och jag hittade den bästa presenter med ett stort P!
Vad det är kan jag inte skriva då jag inte vet om Nicole läser min blogg ;)

Idag efter inskolningen så måste jag & Emilia åka till Lindome och fixa min bankdosa som blev blockerad i början på sommaren av inte minst den lilla fröken i denna familjen!
Så får fixa det idag för sen lär man inte hinna med och åka iväg och fixa sånna grejer.
Nu ska jag fortsätta mysa med barnen framför barnkanalen sen blir det frukost för min del också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0