❤ 11 Augusti

Båda barnen somnade på direkten ikväll det har varit så mer eller mindre varenda dag under ledigheten men speciellt var nere i Skåne då var vi var ute från morgon till kväll.. Gud vad jag saknar dem veckorna vi tillbringade med min familj! :(
Det värsta är att Kevin har var deppig till och från sen vi kom hem och varje gång man frågar vad det är så är det samma svar 'att han saknar mormor & morfar'❤ kan ju lugnt säga att den känslan man får inombords gör så satans ont!

Nu ikväll efter barnen hade lagt sig så började jag städa köket och packa alla grejer som ska med till dagis imorgon.
Känns sjukt att efter sex veckor så ska Kevin tillbaka till dagis, man är van vid och se honom hela dagarna nu!
Vi frågade honom om det skulle bli roligt men det skulle det inte bli, frågade varför och det var för att Emilia inte ska dit. Men fick förklara att hon börjar om en vecka med inskolningen och då var det lugnt, men det återstår att se imorgon..

Ligger just nu och kollar på vinterkläder till barnen, Kevins vinterjacka sen förra året passar fordrande men jag hitta en sån jäkla snygg och även D tyckte den var grym så vi diskuterade lite nu ikväll och vi ska beställa en den till honom.
Emilia vet jag nog redan vilken hon ska ha och den finns på Kappahl men får se om den är lika fin i verkligheten som på deras hemsida!
Overaller vet vi inte vilka det blir, jag är sugen på varsin Molo till dem eller Didriksson men tycker det är alldeles för mycket pengar och speciellt när man har två barn som väcker som attans.
Köpte Kevins på Lindex förra året och den är/var jag hel nöjd med men vi får se. :)

Nu ska även jag dejta kudden som alla andra, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0