❤ 10 Augusti

Nu är nästan allt fixat inför dagens utflykt till Borås djurpark men det sista får jag ta imorgon, man behöver lite sömn också mitt i allt ju! ;)
Kevin hade svårt för att somna igår kväll då han verkligen ser fram emot detta, det var nästintill det enda han prata om under hela kvällen det var t.o.m så han satt och prata med Emilia om det och hon satt bara & skratta! Haha
Är rätt sjukt ändå att han minns så mycket sen sist vi var där och det är ändå 2 1/2 år sen..
Men riktigt roligt är det! :)

Annars så var vi och besökte barnens Lekland uppe i Kungälv igår, det var första gången vi var där och barnen ÄLSKADE det och även vi!
Så vi vet vart vi kommer åka med dem hädanefter för det är verkligen värt körningen och priset, dem tar 100:- st/ barn men som sagt det är värt pengarna! :)
Riktigt fräscht tyckte jag så det är något jag rekommenderar att ni som bor i Göteborg åker dit.
Där vad en "barnaffär" som skulle föreställa Ica maxi med alla möjliga varor, kassa, kundvagnar och korgar vilket Kevin & Emilia älska att vara där, sen var där en massa andra olika "rum" eller vad jag ska kalla det, tre olika rutchkanor, babyavdelning.. Ja en himla massa!

Nej nu måste jag sova så vi hörs någon gång idag/imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0