Apr. 06, 2013

Barnen sover sen lång tid tillbaka och vi vuxna ska snart lägga oss då D ska jobba imorgon.
Vad har vi gjort idag?
Morgonen började tidigt så D fick sovmorgon i med jag brukar få det om helgerna så ansåg jag att det var hans tur idag, sen var vi ute i någon timme för att sedan gå in och laga mat och sen när Emilia hade haft sin eftermiddagsvila så gjorde vi oss i ordning igen för att sedan bege oss till Ikea för att handla lite!

Med oss hem fick vi bland annat; nytt vardagsrumsbord (föll för färgen då den är lite mörkare än mattan, visar bild en annan dag) en låda till Kevins alla teckningar, lite ramar m.m..
När vi hade hämtat Kevin inne på Ikeas "lekrum" så köpte vi glass för att sedan åka hem för en liten fika innan det var dags för att bada barnen och borsta deras tänder för dem var jätte trötta och somnade nästan direkt på två röda.
När dem hade somnat tog jag mig en tripp ner till solariet och tog mig en 8 minutare i stå solariet, så skönt det är & lugnt och tyst! ;) haha

Nu ikväll har vi inte gjort något speciellt.
Hoppas att ni har haft en bra dag,
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0