❤ 9 April

God kväll.
Har legat i sängen länge och försökt att sova men det går inte, ligger och funderar på alldeles för mycket!
Men snart borde jag nog få sova i alla fall.
Idag har varit en jobbig dag och jag vet inte vad det är som har "orsakat" det från början men jag bär på så mycket inombords men kan inte sluta tänka på det även om jag vill innerst inne.
Men förhoppningsvis blir morgondagen bättre!

Idag har Kevin fått en ny cykel av mig och D. (se förgående inlägg)
Vi har pratat om en ny cykel till honom ett tag men har inte hittat någon direkt, men igår hittade vi en röd som var hur tuff som helst som hade passat vår cooling, men idag när D skulle köpa den så var det slut men istället hittade han denna limegröna/vita och Kevins favoritfärg är bl.a grön! :)

Så efter maten så började grabbarna bygga ihop cykeln, sen gick vi ut en stund på gården så prinsen fick cykla lite! ❤
Så nu vet jag vad våra dagar kommer bestå utav ;) haha
Imorgon blir det antagligen Ikea en sväng innan Kevin ska hämtas på dagis, men får se hur jag "känner" mig är inte roligt och göra något när man inte mår så bra inombords.
Hoppas att ni mår bra i alla fall.
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0