❤ 27 April

Här ligger jag vaken långt ut på natten vilket var hur längesen som helst, men storasyster och jag kollade klart på en film för en liten stund sen.
Våra dagar tillbringar vi ute, ute och återigen ute förutom när barnen ska äta m.m!
Men nu är det helg och Söndagen ser pojkarna mest fram emot, ja även jag och syster och D såklart då vi ska tillbringa några timmar på Liseberg och Emilia ska som sagt vara hemma och få egentid tillsammans med farmor❤
Min lilla prinsessa behöver lite lugn och ro efter två mer vilda än tama gossar.
Men annars mår vi bra och vi njuter för fullt här hemma, ny vårjacka till Kevin är inhandlad också :)
Nu sova då Kevin vaknar sjukt tidigt så det nästan är långt ifrån normalt vissa dagar!! -.-
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0