❤ 23 April

God kväll!

Vad har hänt? Dåligt med uppdateringarna det vet jag men blogg.se appen har strulat sen blogga har inte direkt varit prio ett för min del dem senaste dagarna.
Hur som helst..
Vi mår bara bra här hemma känns som om man har fullt upp hela tiden ingen direkt lugn stund om man säger så.
Barnen är mer vilda än tama med andra ord ;) haha
I helgen var vi i Skåne och allt var mer än underbart!
Idag har jag städar och lite sånt, vi var ute i två och en halv timme efter dagis tillsammans med Denise och hennes barn och imorgon kommer min stora syster Petra och systerson Leonidas hit och stannar ända fram tills på Söndag❤❤

Under dessa dagar ska vi hinna med en hel del bl.a nordstan, Slottsskogen, fika, pizza m.m men på Söndag kör vi ett avslut med Liseberg innan dem ska bege sig hem igen.
På Söndag så ska Emilia få lite egentid med farmor medans Kevin får egentid tillsammans med mamma & pappa, kusin & moster❤
Underbart allting!
Hoppas att ni mår bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0