❤ 13 April

När man har mycket som far runt i huvudet på en så kan man inte sova. Nu är det en sådan kväll/natt när alla andra i familjen ligger och sover så gott medan jag sitter ute på balkongen med en cigg och grubblar.. Även om jag försöker stänga av alla tankar så är det lättare sagt än gjort, även om jag vet om att Kevin kommer vakna långt innan än vad vi hade planerat och så ser alla dagar och helger ut. Vi kan nästintill räkna på en hand när vi har gått upp samtidigt under det senaste året!
 
Våran helg kommer vara lugn då D ska jobba, men jag och barnen ska ner till gallerian förvisso så ska vi bara inom BR och köpa nya sandleksaker till barnen då Kevins försvann på något konstigt vis i höstas. Annars så mår vi bara bra! :)
Vi hörs imorgon för jag måste verkligen försöka sova, Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0