Bra humör

Idag har varit en bra dag, undrar om vädret gör så att man är på bra humör? Hmm.. Tror faktiskt det! :)
D kom hem och överraskade oss, i vanliga fall brukar han alltid ringa men inte idag.
Vi bestämde oss för att "lyxa till det" idag och med det menad pizza till middag. Satt fruktansvärt fint vill jag lova! Efter maten gick vi ut och lekte i sandlådan alla tre, eller ja jag satt mer eller mindre och titta på är inte så lätt och leka på samma sett som det var för ca; 2 veckor sen.
Men en nöjd Kevin hade vi när vi kom in! :)

Nu ligger han & jag i sängen och myser för nu ska han sova. Sen blir det film och mys med min stora påg!
Var nere på Netto och köpte lite påskmust och choklad som vi ska ha till filmen, men vad det blir för film det vet vi inte ännu.
På Torsdag ska vi lämna in bilen för att koppla ur airbagen så Kevin kan sitta fram, det blir trångt med två bilbarnstolar bak och jag vill gärna ha lillasyster där jag kan se henne när vi är ute och åker så det blir en bra lösning.

Som ni flesta vet så har vi haft det väldigt tufft med tandborstningen här hemma när det gäller Kevin och i helgen när vi var i Skåne så köpte vi först en vanlig barn tandborste med spindelmannen och sen hittade jag en eltandborste med spindelmannen också så nu funkar tandborstningen hur bra som helst, men tror att det har med att göra att vi har ett "belöningsschema" där det står MORGON + KVÄLL och alla veckodagar i en månad framöver, och när han har borstat tänderna så får han ett klistermärke med dinosaurier (han älskar dinosaurier) så när detta schemat är fullt så ska vi åka till leksaksaffären så får han välja ut en leksak som "belöning" den iden är hur bra som helst.

- ska försöka få prinsen att somna nu så vi hörs kanske senare eller imorgon. Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0