6 Mars

God morgon!

Kevin är hemma från dagis med 39,8 i feber så med andra ord kommer han vara hemma resten av veckan, även om han är feberfri imorgon så känns det inte "lönt" och skicka iväg han till dagis en dag, så vi riktat oss in på att gå till dagis på Tisdag nästa vecka.
Just nu ligger vi i soffan och myser till Nickjr. jag ska springa ner i tvättstugan om en liten stund, jobbigt/tråkigt att tvätta när jag är ensam med Kevin i med han aldrig vill följa med ner så då får jag springa ner fort som bara den och fixa med maskinerna dvs. byta m.m sen springa upp igen.
Men det funkar och det är huvudsaken!

Igår var jag hos barnmorskan och allting var jätte bra, behövde inte göra någon vägning eller lämna prover så det var bara blodtryck & lyssna/känna på lillasyster! :)
Nästa gång är redan den 19 Mars.
Tiden går verkligen fort nu och tur är väll det? Haha
Igår kom även lillasysters vagn så jag fick bära upp den till lägenheten för tydligen gjorde inte DHL det, så 24 kg upp för andra våningen kändes i ryggen sen. Men nu är den ihop monterad och står i vårt sovrum och väntar! :)
Kevin vill att bebis ska komma nu så han kan köra vagnen, så himla söt är han <3

Hoppas även på att min nya telefon kommer idag eller imorgon, då vet jag vad jag kommer syssla med när Kevin har somnat ikväll.
Idag så blir det att bara vara hemma så prinsen får vila upp sig och bli frisk, har tvättid till 14 så behöver inte stressa så mycket som man annars brukar få göra.
Men det kommer vara hur skönt som helst sen när det är klart! :)

- lägger upp en bild på lillasysters vagn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0