23 Mars

Sovmorgon till åtta och sen har vi bara tagit det allmänt lugnt,
ska alldeles strax börja packa så vi är klara när D kommer hem.
Sovit som en stock inatt och peppar, peppar ta i träd så har jag inte haft ont idag så har fått startat en maskin med tvätt och tömt diskmaskinen och lite sånt smått & gott!
Även stekt köttfärs så Kevin har ätit mellanmål väldigt tidigt, eller ska kanske kalla det lunch?
Ska först mellanlanda i Varberg för D skulle inom någon butik som sagt och sen Halmstad ska inom Biltema det var något som far skulle ha, så det kommer ta lite längre tid att åka ner idag jämfört med vad det brukar göra.
På Måndag ska jag börja packa BB-väskan så jag har det gjort,
men måste även iväg och köpa överdragsbyxor till Kevin och även se om jag hittar en filt till lillasyster för det har jag inte hittat någon direkt. Snuttefilt har hon redan men just filten är det stora projektet!
Så på Måndag ska vi eventuellt ta pendlen in till stan jag och Kevin och se om vi hittar det vi ska ha,
måste även köpa amningsbh + joggingbyxor till mig själv.
Det börjar närma sig och inte förrän nu känner jag hur paniken börjar komma lite smått!
Men ta det bara lugnt så blir det bra ändå.. Eller?

Här hemma har vi strålande solsken och inte ett enda moln på himlen,
men när jag pratade med min stora syster så var det grått & trist där nere.
Kan alltid hoppas på att vi får lite solsken i helgen för då ska vi bara vara ute.
Nej nu ska jag som sagt packa och sen ta mig en kopp kaffe, ska även försöka hinna gå ner till Netto och handla lite "färdkost" ska inom Coop innan vi lämnar Kållered måste köpa blöjor + våtservetter.
Måste även se om dem har ögonbrynspenna för min tog helt slut igår, annars så får jag springa inom Kicks.
Färgade ögonbrynen igår och dem blir inte mörkare, kanske min kropp stöter bort färgen?
Är även fruktansvärt sugen på att lägga blonda slingor, men det får vänta tills lillasyster är ute är så rädd för att det blir missfärgat eller vad jag ska säga..
Så får gå med min härliga utväxt ett par veckor till! haha
Vi hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0