22 Mars

Strålande väder!! Nu är det verkligen vår..
Sitter förövrigt med färg i ögonbrynen, hoppas på att det tar denna gången,
sist jag gjorde det så blev inte resultatet så särskilt bra!
Börjar tröttna på att alltid fylla i ögonbrynen varje dag och sminka mig över huvudtaget,
ni tänker säkert att man inte alltid behöver sminka sig men jag känner mig "naken" på något vis.
Men förhoppningsvis så får jag färg i ögonbrynen denna gången!
Om en timme ska jag traska mig bort till dagis för att hämta Kevin,
vi ska gå och köpa glass & bara njuta av det fina vädret är tanken i alla fall. :)

Imorgon åker vi till Skåne så vi börjar antagligen packa lite smått redan ikväll,
har en glad Kevin här hemma som har gått & tjatat om sin mormor & morfar så himla mycket nu den senaste tiden och nu ska han äntligen få träffa dem!
Senare i eftermiddag kommer svärmor på besök. :)
Är också en person som Kevin pratar om mer eller mindre varje dag,
tror han har kommit in i den åldern nu att han pratar väldigt mycket om allt & alla,
men han är väldigt nyfiken på vem alla är som t.ex. när vi är och handlar så sitter han & pekar och frågar mig vem är det mamma, vem är det mamma osv.. haha
Ibland så blir man bara full i skratt! Mammas älskling..

Känner mig glad idag! Tror det har med vädret och göra faktiskt.
Älskar solsken och värme inte det här gråa och dystra,
det enda som fattas är solglasögon och det måste inhandlas till både mig & Kevin! ;)
Sommarmusik strömmar ur högtalarna just nu och jag räknar ner timmarna tills Kevin ska hämtas och D ska komma hem från jobbet. Ja ibland är man knäpp.
Rätt skönt och vara ensam hemma vissa gånger, men för det mesta är det väldigt tyst & tröttsamt.
Men har fått vilat idag och även tvättat en maskin med tvätt som just nu hänger på tork,
nej nu ska jag se vad jag ska ha på mig och sen tvätta bort färgen från ögonbrynen som sagt..
Hoppas att ni också har fint väder och att ni njuter för fullt som jag gör! :)
Ha det så jätte bra..

Lägger upp en bild på mig och Kevin från igår.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0