21 Mars

Vad hände med vädret? Det var ju solsken för bara en timme sen och nu ser det ut som om det ska börja regna när som helst?
Lämnade Kevin på dagis vid 9 och sen började jag & Denise ta en promenad ner till gallerian,
gick inom Coop och lullade lite i med gallerian öppnar inte förrän vid 10.
Gick och tittade i affärerna sen blev det Skopunkten för jag var bara tvungen att köpa mig ett par vårskor
och efter många om och men så hittade jag dessa snyggingar. En riktigt härlig färg dessutom!
Är i vanliga fall väldigt kräsen när det gäller färg och modell, har aldrig köpt mig ett par låga "basketskor" men ack vad jag har varit dum för dem är hur sköna som helst!
Färgen skriker bara VÅR & SOMMAR.. haha
Blev även en liten fika på Aroma och nu är jag hemma igen, har plockat undan här hemma och ska dammsuga + starta en maskin med tvätt när jag har hämtat Kevin. Dvs. om en timme ungefär.
Var fruktansvärt trött igår så därför blev det ingen uppdatering!
Låg mer eller mindre på soffan hela dagen och kollade på barnprogram tillsammans med Kevin som var ledig,
för hans del uppskattades det verkligen för han var också något enormt trött.
Gick till affären och handlade så vi kunde ha tacos till middag & gud så gott det var!
Efter maten gick han & D ut i sandlådan och lekte med Micke och Josh, under tiden var jag hemma och vilade.
Jaa.. Där finns inte så mycket mer och berätta, så vi hörs kanske senare. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0