14 Mars

Strålande väder & strålande humör!

Vakna på ett sånt himla bra humör och det sitter fortfarande i,
vilket verkligen är toppen!
Sitter just nu med en kopp kaffe och ska alldeles strax dammsuga,
har plockat undan, tvättat, startat en maskin med disk, städat min + Kevin´s garderob och ja det är nog något mer men det måste nog vara en hel del med tanke på att jag inte minns. haha
Nej men har varit flitig idag också, men har även tagit det väldigt lugnt mellan svängarna.
Men det känns fruktansvärt bra att man fortfarande orkar hålla igång så man inte bara ligger still och inte gör någonting för då vet jag inte alls vad jag skulle ha tagit mig till.
Om en timme ungefär ska jag hämta prinsen, men ska först invänta svärmor som ska komma hit,
hon ringde innan och frågade innan om hon fick följa med och hämta honom.
Undrar om han kommer bli glad? :)
Han är väldigt farmor sjuk och har varit det nu några veckor,
men även mormor det är mycket mormor nu också att han ska åka till mormor, morfar och alla andra.
Så vi får väll se om vi inte åker ner nu när lönen kommer, har som sagt inte varit hemma på tre månader och vill mer än gärna åka ner en sväng innan lillan föds för sen dröjer det nog fram tills D har semester innan vi åker ner. Då är ju tanken att vi ska vara nere i 2 veckor som vi alltid var förr,
men förra sommaren blev det som sagt ingenting med tanke på jag jobbade och så.
Men i år så ska vi ner i alla fall och jag längtar!

Där är en hel del och se fram emot nu, detta året har varit tufft hittills men nu kommer det komma en massa bra!
Men det gäller att bita ihop när det är som tuffast för man klarar det på ett eller annat sätt,
jag har ju dem bästa runt omkring mig så därför känns allting betydligt mycket lättare!
På Lördag ska D iväg med några jobbarkompisar och göra någonting, minns inte vad det hette och jag & Kevin ska åka spårvagn in till stan och sedan byta därifrån till buss som ska ta oss till Gråbo och sen kommer D dit när han är klar och då ska vi byta däck på både våran och svärföräldrarnas bil!
Sen på Söndag kommer eventuellt Jimmy, Sara & lilla Ella. :)
Ska bli intressant och se hur stor Sara har blivit (är två veckor sen vi sågs) hon ska ha en vecka innan mig,
så denna gången får lillasyster en lekkompis direkt.
Känner jätte många som ska ha barn i år, det är helt sjukt. Babyboom? haha ;)
Nej ska dricka upp mitt kaffe och hinna dammsuga innan prinsen ska hämtas,
hoppas att ni mår bra och att ni också har strålande väder!!

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

De kommer säkert att gå jätte bra! Förbered mycket. Varje dag så satt jag med en docka i famnen efter dagis för att Wilja skulle vänja sig vid tanken på att de fanns någon 'där'.



Vi bytte blöja på dockan, den 'ammade' gjorde allt så hon skulle få SE.

Kanske gjorde så de blev naturligt när hon väl kom? Vad vet jag :) är iallafall så tacksam över hur hon beter sig så jag inte finner några ord.



Kramar!

2012-03-14 @ 21:52:31
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0