Vi lever

Ett sent inlägg kommer här, vill bara meddela att vi lever.

Helgen var otroligt lugn vi gjorde inte så speciellet mycket i Lördags i med D han jobbade,
sen i Söndags var vi iväg och handla och lite sånt. Med andra ord familjetid bara vi tre!
Kevin var hemma från dagis idag han är fortfarande inte helt återställt, men ingen feber eller något annat smittosamt så imorgon ska han faktiskt iväg.
Idag så var jag äntligen tillbaka på praktiken och gud vad jag har saknat alla! :)
Dagen har varit lugn och allt flyter på som vanligt, lillasyster är vaken mer och mer så det resulterar allt mer sparkar. Sen vet jag inte om har vänt sig nu för det känns som små fötter precis vid revbenen när hon rör sig,
skönt att håller sig ifrån blåsan vilket hon har legat och tryckt på i flera veckor.. haha

Kom på innan ikväll när klockan var runt 21 att jag hade helt och hållet glömt av att göra matlåda som jag kan ha med mig imorgon, smart som man är så går man in i badet ligger där i en timme sen upp och börjar laga mat så blev klar för ca; 15 minuter sen och nu är jag pigg?
Men nu är nästan allting fixat förrutom mackor till frukosten, men dem fixar jag imorgon bitti strax innan jag ska bege mig mot bussen.

För övrigt så är Kevin på ett riktigt myshumör när man sitter brevid honom,
eller så kan han komma och bara klättra upp i famnen och sitta där en bra stund och bara kramas.
Får verkligen passa på att njuta nu när han verkligen vill, annars så får man nästan tvinga honom! haha
Märks i alla fall att han har varit sjuk för det är bara mamma som gäller,
förrutom ikväll då för då ville han somna tillsammans med pappa vilket är ett STORT kryss i taket!
Men så himla go så det inte är sant,
nej nu ska jag också krypa till sängs ska försöka uppdatera oftare.

Ha det så bra så ses vi snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0