Varmt bad

Nu blev det ett varmt bad och skönt är det! Kunna slappna av innan man ska gå och lägga sig, plutt sover sen nån timme tillbaka men han har vaknat en gång och nu vet vi varför och det är hans jäkla förkylning som är boven i det hela! Stackarn kan knappt andas genom näsan och med munnen är det inte bättre med tanke på hans astma. Vilket resulterar; en jäkla hosta!!
Så när han vakna fick han nässpray och nu sover han så gott. *skönt*

Har fått handlat innan idag, det blev att D åkte iväg själv och köpte det vi behövde hem. Så under tiden var jag och plutt hemma och plockade undan lite (vilket inte syns längre) så städning imorgon igen står på schemat! ;)
Varit hemma hos familjen Johansson/Nilsson och ätit tacos *mysigt & trevligt* båda små pojkarna var trötta så strax efter 19 gick vi hem och plutt somnade halv åtta eller något..

Medans D har spelat så att jag tittat på en film på tv 3, Holiday hette den. Visst jag har sett den förr men tycker att den är så himla bra!
Men det märks att man är mycket mer "känsligare" nu för gråten satt i halsen mer eller mindre hela tiden.. Haha
Börjar bli ganska trött nu så ska alldeles strax kliva upp och sen lägga mig, hörs imorgon. Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0