Tröttis

Är ganska trött ikväll & lite små ont i ryggen!
Men det går över man får passa på att njuta, inte gnälla för det lilla minsta för det ska kännas att man är gravid.. ;)

Dagen har varit kanon som vanligt, praktiken rullar verkligen på och jag trivs fortfarande som fina fisken!
Idag har jag fått ta bort stygn men även sätta kateter och tro det eller ej men jag svimma inte! Hahaha
Nej men det känns fruktansvärt bra att min handledare tyckte det var skoj att jag fråga om jag fick göra bägge sakerna, hon menade på att det inte är så många som vågar efter två dagar.
Stor klapp på axeln till mig själv.

Håller på att natta Kevin sen ska jag mysa ner mig i soffan brevid D, vi var nere på hemmakväll hela familjen innan och köpte en stor påse godis. *mums*
ändrade planer också, D ska inte jobba i helgen så han & Kevin ska ha far och son tid. Vilket dem verkligen behöver!
Så får se vad dem ska hitta på för skoj.

Nej ska in i duschen en snabbis sen film som sagt så jag kommer i sängs någorlunda tid ikväll också med tanke på att klockan ringer 4.30 imorgon igen.
Vi hörs imorgon,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0