Praktik

Väntar på bussen sen blir det praktik 12-21.30.
En massa snö har vi fått under gårdagen så D & Kevin kom och hämtade mig på Sahlgrenska efter jag hade slutat sen bar det hemåt där vi var ute i nästan två timmar och åkte pulka, eller ja dem gjorde jag stod och tittade mer eller mindre på.
Kevin tyckte det var toppen speciellt när vi kom ut ur bilen sen var det att kasta snöbollar ;)
Så snö har han fått uppleva för andra gången, men första pulkaåkningen var igår! :)

Ont i ryggen och hat haft det sen igår, jäkla sammandragningar!
Men förhoppningsvis så lugnar det sig under dagen, fast igår kväll var det värst.
Somnade strax efter tio och vaknade kvart över åtta imorse, så min morgon har bestått av en massa mys med min lille prins <3
han ville att jag skulle åka med hem till farmor & farfar nu när dem skulle åka, men i med jag ska till praktiken så går det inte. Men imorgon så är vi lediga tillsammans så med andra ord blir det en massa mys hela dagen!

Nej snart kommer bussen så vi hörs imorgon är hemma efter 23 ikväll.
Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0