Mys

Vilken mysmorgon vi har haft här hemma idag,
vid nio valde vi att gå upp ur sängen efter vi har legat där i 15 minuter och bara kramas.
Frukost ville den lille herren ha så vi åt frukost framför tvn idag och nu har vi precis badat i nästan en timme,
älskar sånna här dagar när både prinsen och jag är glada och nöjda när vi vaknar upp! :)
Lilla syster är ganska vild av sig idag också, fast det är ingen nyhet direkt om man säger så. haha
Men allt känns så underbart nu, jag har världens bästa man som är världens bästa pappa till mina barn och Kevin kommer bli världens bästa storebror! <3
Jaa där finns inte mer att säga, eller?

Vid 16 är det tvättning som gäller, sen blir det någon film ikväll tillsammans med pojkarna i mitt liv.
Imorgon ska vi eventuellt iväg och bada men får se om jag följer med eller inte,
har ingen direkt lust och ta på mig en bikini och jag köper framför allt inte någon, inte nu i alla fall.
Så funderar på att stanna hemma istället och läsa inför provet,
på något vis så låter den ideen mycket bättre än att sitta i ett badhus och kolla på när dem badar..
Det återstår att se!
Nej får ta och pyssla om älskade sonen, ha det så bra så ses vi sen.
lägger upp några bilder från julen i Skåne, är som sagt en hel del annars.


JULEN 2011

kusinerna sitter & målar tillsammans. (julen 2011)

prinsen med en del av sina julklappar

leker med sina dinosaurier


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0