Illamående

Har suttit vid datorn i nästan två timmar och lagt in alla bilder från kameran till datorn, men även lagt in en del till Facebook också. Alla bilder är ifrån jul & nyår så det var sammanlagt nästan 300 bilder som skulle läggas in och det tog sin lilla tid..

Var och köpte lite godis innan, vilket jag verkligen ångrar nu! Så fort jag äter godis eller så köttfärssås m.m så mår jag så satans illa och speciellt utav godis! Dum som man är..
Så ligger i sängen nu och mår ganska illa, men det hjälper inte att få upp det.
Så hoppas på att det försvinner av sig själv snart!

Kevin somnade alldeles själv ikväll, vet inte om det var för att han blev sur på mig eller vad det var.
Som vanligt när han är trött så fjantar han sig genom att: spotta, slå leksakerna i väggarna m.m så sa jag bara till honom att slutade han inte så skulle han få somna själv. Sagt och gjort så drog han täcket över huvudet och somnade?! Haha
Han vakna för några minuter sen och var ledsen, en massa mardrömmar har han det var samma sak imorse.
Är helt normalt jag vet, men kan inte sluta tänka på vad han drömmer om?
Är en massa nytt som ger intryck varje dag, men är ändå nyfiken på vad det kan vara som han drömmer om.

Har plockat ner nästan alla julsaker, det är bara gardinerna kvar.
Måste ha nya "vanliga" gardiner i både köket, v-rummet och Kevins så ska iväg och fixa det denna månaden, ska även köpa två nya stora lampor till v-rummet och lite nya blommor till sovrum, kök och v-rummet.
Alltid lika roligt med nya saker till hemmet!
Ska försöka sova nu och hoppas på att illamåendet försvinner, sov så gott Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0