Hemskickad

Det var kul så länge det varade, prinsen blev hemskickad från dagis!
Dem hade ringt D och berättat att Kevin hade kräkt en gång och det är snart 2 ½ timme sen..
Men jag gick och hämtade honom och än så länge så har han inte kräkt något mer,
vilket verkligen är jätte skönt! Så får hoppas på att det inte blir någonting mer..
Men han får hålla sig hemma imorgon också och kräker han inget mer idag eller imorgon så får han gå iväg och Fredag och det sa även dem på dagis att det var självklart att han fick komma på Fredag om det inte blev någonting mer, men nu hade dem precis varit ute på gården i en timme också när detta hände och han har ju problem med sina luftrör när det är kallt han hostar ju så att han kräker vissa gånger.
Men för att vara på säkra sidan så är det lika bra att han är hemma!

Så om det nu inte blir någon mer spya dvs. så ställer älskade svärmor upp imorgon em.
så att jag kan åka in till skolan på barn HLR så att jag inte missar det!
Känns skönt att ha någon som kan ställa upp, eftersom både jag & D vill ju helst slippa missa både jobb och skola.
Sen är vi inte sånna som håller Kevin hemma för det minsta lilla i heller, vet ganska många föräldrar som är sånna, men vi är inte en utav dem som tur är!
Men när dagis ringer hem och berättar så är det självklart att han får komma hem,
speciellt när det handlar om kräkning för det är de sista man vill ha.. Eller hur?
På började städningen, men det blir att fortsätta senare. Tänkte att jag skulle försöka få honom till att vila lite middag så även jag kan passa på, vilket hade varit jätte skönt!
Ses sen!


- är så trött på människor som försöker framstå som experter,
tro att dem vet att, idiotförklara alla andra mer eller mindre.
Försöka framstå att deras liv är perfekt när det är raka motsatsen,
ingens liv är perfekt och det kommer det aldrig bli!
Men att leva i en saga och tro att man kan övertala alla andra att allt är toppen,
det är rent ut sagt bullshit! Hålla på att trycka ner människor bara för man själv vill vara i "centrum"
då är där någonting som inte stämmer hos denna människan.
Men jag lever mitt liv och är glad över att jag har min älskade man & son och våran dotter på väg,
men jävligt jobbigt när människor inte kan glädjas åt en val.
Allting hålla på att tro att man vet allt om vad som är bättre för en annan,
ALDRIG i hela mitt liv att jag kommer bli sån och det står jag fast vid!!- / pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0