Fredagen den 13 Januari

Hemma igen, har precis varit och lämnat prinsen på dagis.
Idag så slapp vi faktiskt att ta vagnen och som vanligt när han går själv så ska allt studeras,
tog 15 minuter att gå dit men som tur är så har man inte alltid brottom.
Är bra för han också att känna att hans mamma inte alltid är stressad, vilket jag oftast är mitt i veckan!
Idag klev vi faktiskt inte upp förrän vid åtta så det var riktigt skönt med sovmorgon,
sen har vi suttit och myst framför Dora Utforskaren medans vi åt frukost.
Jag bara älskar sånna här morgnar när man inte behöver stressa eller något!!

Om en timme ungefär ska jag bege mig mot bussen,
ska som sagt till barnmorskan så vi får se hur allt ser ut idag.
Hoppas på att allt är bra! Kanske lågt hb med tanke på min ständiga huvudvärk och illamående,
det känns faktiskt mer som något migrän liknande.
Men det återstå att se!

Annars så händer det nog inte speciellt mycket i helgen D han ska jobba,
så det är jag och Kevin denna helgen.
Men vi kommer säkert på något skoj att hitta på! :)
Jag menar vi har precis varit lediga i två veckor så helgerna borde vi nog överleva ändå. haha
När jag kommer hem igen från barnmorskan så blir det faktiskt plugg för min del,
i alla fall fram tills jag ska hämta prinsen, har inte riktigt bestämt mig när jag ska hämta honom men det blir tidigare än vad jag brukar hämta honom.

Nej detta inlägget blev ganska kortfattat, men har inte så mycket mer och skriva.
Inte just nu i alla fall, så vi ses senare istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0