Bedtime

Lägenheten är städad (nästan helt) så imorgon är tanken att jag & Kevin ska fortsätta. Känns skönt när man får undan en massa och när man väl har börjat så känns det verkligen ännu bättre!
Idag så har vi bara varit hemma, vilket verkligen har varit fruktansvärt drygt men vi har överlevt. Haha
Är nog bara jag som blir rastlös utav att vara hemma, men imorgon så är även tanken att jag och Kevin ska gå ner till gallerian och se om vi hittar lite till lilla syster. :)
Efter det blir det antagligen att vi fikar på Graffitti, mamma & son tid hela veckan i med D börjar jobba imorgon igen, hade gärna haft han hemma i en vecka till för det är så himla mysigt! <3

Prinsen somnade knappt på två minuter nu ikväll så med andra ord var han jätte trött, så nu ligger han och snarkar för fullt. Ska ringa min kära mor snart tänkte jag och sen ta mig ett varmt bad och bara slappna av, nu i veckan kommer det bli en massa plugg för min del för första dagen vi börjar så är det prov. Snart drar även praktiken igång, men jag är fortfarande inte alls nöjd med min plats! Så får se om hon som har hand om det har lyckats fixa något annat till mig, annars så får jag nöja mig med det jag har fått, men då blir praktiken inte rolig.. Nåja det återstår att se, nej ringa min mor nu som sagt..

Misstänker att ni hade en bra nyår och att ni också har tagit det lite lugnt idag? :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0