23 Januari

God morgon, god morgon!

Idag så bestämde den lille herren i huset att gå upp tio i sju,
känner mig hyfsat utvilad konstigt nog men gick och la mig ganska tidigt igår så det är nog det.
Fick sluta mycket tidigare så var hemma två timmar tidigare än vad jag skulle vara,
har som sagt en suverän handledare som sa att jag fick gå strax innan åtta för det skulle inte hända så mycket mer under kvällen, när jag kom hem så hade jag fruktansvärt ont i ryggen så intog soffan en stund sen gick jag och la mig. Ryggen värker idag med men annars så är allting bara bra med oss alla fyra.
Lillan håller igång som vanligt, sparkar och har sig och Kevin är pigg och glad och håller också igång! :)
Dem hade varit ute och åkt pulka igår igen och det berättade han när jag ringde igår kväll,
som han pratar nuförtiden det är helt sjukt.

Så idag är vi lediga båda två så dagen kommer bara bestå av en massa mys på hög nivå,
ska även försöka klura ut någon middag men just nu så står det helt still.
Blir säkert en promenad lite senare, är skönt att komma ut i friska luften speciellt nu när det är snö då är luften men friskare, jag tycker ju inte om snö direkt så men det är väldigt mysigt ändå.
Jobbar dagtid hela veckan förrutom Fredag för då är det kvällstur igen och sen är jag ledig Lördag & Söndag,
då ska jag verkligen passa på att njuta och bara umgås med mina grabbar.
Imorgon är det tvätta som gäller, men får bli att D startar dem två första maskinerna för jag är hemma lite senare än honom, sen tar jag hand om resten när jag kommer hem.

Nej nu ska vi äta lite frukost så vi ses säkert senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0