19 Januari

Hello!

Har varit fruktansvärt trött hela fm, men har piggnat till ganska bra nu.
Ligger i soffan och myser med prinsen samtidigt som vi tittar på Max & Ruby men hade hoppats på att han hade kunnat somna om så en annan kan plocka undan lite, han somna i vagnen efter vi hade varit på Netto men som vanligt piggnar han till när man bär upp honom.

Imorgon är det jobb/praktik som gäller 7-15.30 och jag längtar! :)
Trivs som sagt som fina fisken och det är så himla intressant så det inte är klokt, fast det är en hel del att hålla reda på men det tar ju några dagar innan man kommer in i allting.
Ska bli intressant och se om helgerna ser likadana ut som på veckorna.
Synd bara att 4 veckor går så himla fort!

Strålande solsken har vi även idag, är skönt att man har kommit ut så man har fått njuta av det fina vädret.
Det snöade igår nere hos mina föräldrar, när jag pratade med henne så när jag berätta för Kevin så fick vi till svar "haha mommo" så med andra ord så tyckte han att det var jätte skoj! ;)
Får försöka få han till att sova en liten stund, så vi ses säkert sen igen.

Lägger även upp en bild på magen är i v.26+2 men ni kan nonchalera att jag är svankryggad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0