Tomten, brandmän och sjukdomar

Jaaa.. God kväll är kanske bra och börja med?
Jag hoppas på att ni mår bra och att ni har sluppit en massa snö,
tyvärr så fick vi hur mycket snö som helst idag men i omgångar har det regnat och gud vad halt det var när jag gick för och handla innan ikväll.
Barnen fick besök av deras farmor en sväng nu ikväll och deras hund Molle fanns ingen gladare än barnen och Molle just då, dem tycker om varandra jätte mycket. :)
Sen började allting...
Lillan har ätit dåligt hela förmiddagen och eftermiddagen men ändå varit hur pigg som helst men nu ikväll efter svärmor hade åkt då kräkte hon och var dålig i magen men EN gång hände det sen inget mer.
Men just detta med att hon inte vill äta/dricka någonting oroar mig något fruktansvärt för hon om någon behöver inte minska i vikt eller vara utan mat, då hon knappt ökar något.
Men är hon inte bättre tills imorgon så får jag ev. åka in med henne och D & Kevin får åka på kalas själva i vilket fall som helst, undviker och ge mig ut med Emilia.

Idag har vi i alla fall varit nere på gallerian en snabbis och träffat tomten & en massa brandmän.
Inne på Funky Kidz var där en stor björn och barnen fick ballonger som just var en Nalle,
fick ett infortmationsblad för vi har funderat på att sätta in Kevin på dans nu till våren.
Så det var väldigt passande! :)
När vi kom hem började jag med degen till Lussekattera sen när den hade jäst bakade jag och Kevin.
Har även fått städat här hemma och så idag, imorgon får det bli dammsugning och bädda rent i sängarna som får stå på schemat.
D ska jobba en stund imorgon sen kalas som sagt kl 15.

- Ska alldeles strax ge Emilia lite vätskeersättning sen ställa klockan eller klockarna så får gå upp några gånger inatt och försöka få i henne vätska eller i alla fall försöka med lite välling och se hur det går.
Återkommer imorgon, får se om det blir ett videoinlägg eller vad, längesen nu ju :)
Hoppas att ni har haft en trevlig Lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0