Sjukdomar

Jaa.. Vart ska jag börja?
Emilia har äntligen kommit igång med ätandet men inte helt och hållet, sen Kevin har 39,2 i feber så tyvärr missar han avslutningen på dagis imorgon.. :(
Annars mår vi föräldrar bra i alla fall full rulle nu inför jul och allt.
Känns så fruktansvärt skönt att vi äntligen är klara med alla julklappar! :)
6 dagar kvar idag och vi har en prins här hemma som frågar varje morgon hur många dagar det är kvar tills tomten kommer mitt lilla hjärta❤

Idag har vi i alla fall varit på "julshow" på dagis och gud så duktiga barnen var, dem hade en pjäs om Jesus och Betlehem och Kevin kom ihåg vad han skulle säga. Han är så duktig! ❤
Just nu ligger jag i ett varmt bad för att få upp värmen sen blir det nog en film för min del skulle jag tro.
Men jag hoppas att ni mår bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0