Never whitout

- aldrig utan sin nin❤

Emilia älskar sin nin mer än någonting annat, den är med mer eller mindre överallt. Hon har två stycken men den ena har fått egna ben och gömt sig någonstans i lägenheten upptäckte vi ikväll så idag blir det och leta efter den.
Ska köpa en-två ninisar till för det är alltid bra och ha i extra då den där ninen är fruktansvärt liten!!
Tror inte Newbie kommer ha denna ninen så många år så det är lika bra och handla hem så att man har.

Hon har fortfarande inte ätit någon välling men vätskeersättning får jag i henne och just nu är det huvudsaken.
Har ställt larmen på mobilen och får ställa om dem 02.30 för då är sista larmet inlagt. Flaskan med vätskeersättningen står brevid sängen och är kall som tur är.
Inget mer kräk eller diarré så får hoppas på att det var första och sista, mammas prinsessa❤

Känner att jag lika bra kan vara vaken 15 minuter till eller så ger jag henne bu så jag får lite sömn.
Vet en morsa som kommer vara mer död än levande med så lite sömn, men som tur är finns det kaffe. Jag menar vad gör man inte för sina barn?
Dem är ens allt❤
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0