Natti Natti & ledset inlägg

Ja att försöka sova innan 23 sket sig ju direkt då jag har suttit med julkorten en stund, så imorgon ska dem läggas på brevlådan.
Lite varierande kort men det är tanken som räknas (om ni frågar mig)
I år har jag/vi valt och inte skicka till alla då det blir så himla många och vi träffar/pratar knappt med hälften.

Som pappas moster med familj som jag var hos väldigt mycket när jag var liten dem pratar jag aldrig med, dem har vi träffat 2-3 ggr sen jag flyttade till Göteborg för snart 4 år sen, men jag sa det till D att hon var den första jag tänkte på ang. med julkort och jag vet att det uppskattas extremt mycket från hennes sida och dem andra vi ska skicka till också.

Även om min julkänsla försvann helt och hållet igår så ska julkorten skickas och barnen ska få fira jul..
Men det blir att vi kommer sitta alldeles själva i våran trea! Känns skit just nu kan allt fara åt *******!!!!
Men mina barn ska inte bli lidandes verkligen inte, dem ska få julmat, julgodis, se Kalle Anka men framförallt få sina julklappar sen tomte ja det får jag försöka ordna för Kevins skull för det är något som han verkligen har sett fram emot..

Gråten i halsen och tårar i ögonen och en sån jävla klump har jag i magen nu..
Önskar att man hade kunnat tänka på just B A R N E N! Ja ni som vill läsa ni läser ni som inte vill bli smittade av negativa känslor läser inte.

- nu försöka sova vi hörs imorgon med förhoppningsvis med bättre inlägg och positivare


Kommentarer
Postat av: Ida

Men ni ska väl fira med daniels familj?? Kramar

2012-12-12 @ 23:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0