Ey sexy ladiiie

God kväll!

Sitter med en burk med pepsi och njuter av lugnet här hemma, ja bägge barnen sover vilket jag aldrig trodde skulle hända.. Nej men idag har man haft häcken full suttit i telefon i princip hela eftermiddagen med en massa samtal som var tvungna att ringas, min mobil att ringt flera omgångar sen två barn som har haft jäkelskap för sig! Haha

Imorse när jag var ute och röka så satt Kevin i soffan och Emilia låg inne i sovrummet och lekte på golvet men när jag kom in igen så hörde jag; schyy Emilia jag kommer snart ska hämta stol till och då, just då förstod jag att där var något lurt på gång för hörde hur Emilia skratta vilket hon oftast gör på något speciellt vis när dem har något lurt för sig. Kommer in till lilla hallen där står hon på alla fyra och försöker ställa sig upp mot stolen och kommer från sitt rum med en stol till.

Fråga vad dem skulle göra snabbt fick jag som svar I N G E N T I N G men i med dem båda var vid min garderob och ovanför där finns julklapparna (bara jag & D kan komma åt dem) så då sa jag direkt om det var julklapparna dem skulle ha och då svara Kevin ja att dem skulle öppna dem ikväll för tomten skulle komma. Ja vad säger man då?
Men han acceptera att dem får vänta ett tag till❤

Nu blir den en film och jag ska komma i sängs innan 23 är tanken i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0