....

Idag eller rättare sagt igår blev det alldeles för mycket av det goda mår fordrande illa, först en massa fika sen mat och sen fika igen och sist men inte minst godis. Att man aldrig lär sig!
Den 1 Januari är det stopp med allting och jag ska börja med mitt nyttiga liv, plocka bort allt som har med godis & kakor att göra och ja även läsk.
Nu ska alla dessa kilon väck, motionera varje kväll sätter ett mål åt gången och det blir 5 kg varje gång!

När jag har gått ner 10 kg så ska jag skaffa mig ett gymkort men även fortsätta att promenera, ska fortsätta att äta vanligt med mat fast ännu mindre portioner än vad jag redan gör, äta oftare och dricka mer vatten..
Ska kunna våga ta på mig en bikini till sommaren utan att skämmas och må dåligt!
Bara tanken att kunna åka till ett badhus tillsammans med barnen får och kommer få mig att må jätte bra.
Detta gör jag för min egna skull så jag kan börja må bra med mig själv och trivas med min kropp men framför allt få ett självförtroende!

- 2013 kommer förhoppningsvis bli ett bra år! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0