17 December

Nu är det bara en vecka kvar till julafton.
Här i Göteborg har vi ingen snö kvar nu är det bara en massa regn, is och slask!
Jag som hade hoppas på en vit jul för en gångs skull så nu får det allt komma snö tills julafton annars är det inte roligt.
Igår blev Emilia 7 månader, alltså 7 MÅNADER vart har tiden tagit vägen!!??
Det gör så ont och se hur snabbt tiden verkligen går, tiden med Kevin har förvisso också gått fort jag menar han blir fyra år till sommaren.
Men jag märker en himla skillnad på barnen, med Kevin tyckte jag inte att det gick så himla fort men just med Emilia har allting gått i raketfart. :(
Hon är fortfarande inte kry så imorse ringde jag BVC så idag klockan 15 fick vi en tid,
hoppas nu verkligen att dem hittar någonting på prinsessan för detta är inte likt henne för hon vill fortfarande inte äta något direkt.
Imorse fick jag i henne en halv flaska välling, men annars är det enbart vätskeersättning som gäller.
Hon somnade vid 19 tiden igår kväll och vaknade inte förrän 08 imorse.
Men vi får se vad BVC säger..

Nu är Kevin på dagis och innan vi ska hämta honom igen så måste jag skicka iväg lite saker, men även inom affären och handla lite till dagens middag.
Igår fick jag önskemål om spaghetti och köttfärssås vilket dem ska få också. :)
Nu ska jag dricka mitt kaffe och sedan ringa svärmor.
Ska även försöka hinna slänga in ett inlägg om Emilias utveckling osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0