14 December

Vad är sovmorgon? Har hört talas om det för längesen ;) haha skämt & sido
Nej men jag vet inte vad som har hänt för någon månad sen kunde vi sova till 7.30 mitt i veckan och längre på helgerna men nu den senaste tiden har barnen fått för sig att vi ska gå upp redan vid 5.20!!! -.-

Sen är det skrik, bråk och ja ännu mer skrik och bråk mellan dessa två, jag vet att Emilia förstår inte vad hon gör men hon är en retsticka hennes bror likaså,
Morgnarna är dem som är värst på hela dagen och jag & Kevin har inget morgon humör och lillan har vissa dagar som är bättre än andra (så det är för alla)

Har kokat en kanna kaffe men två klunkar hann jag ta sen blev det kaos!
Så förhoppningsvis hinner jag ta mig en kopp alldeles snart för sen ska vi lämna Kevin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0