- jag älskar dig ...

- Jag älskar dig min fina prins, även om mamma kan bli arg så älskar jag dig så långt bort stjärnorna finns och tillbaka. Flera varv fram & tillbaka.
Min kärlek till dig går inte att beskriva, du är lik mig på så många vis du är envis och har ett himla temperament precis som mig..
Din trots kan få mig att gråta men ändå älskar jag dig, oftast så känner jag mig maktlös men för ditt eget bästa så biter jag ihop.

Varken jag eller din pappa vill dig illa när vi säger till dig på skarpen, vi vill bara ditt bästa.
Jag är så glad att du är min son för du är den finaste personen på hela jorden, en sån underbar personlighet har du❤
Ibland så kan jag inte förstå hur allt har gått så fort, till sommaren blir du 4 år.

Jag lovar dig av hela mitt hjärta att jag kommer alltid finnas här för dig, ställa upp med det jag kan i vått & torrt.
Du är världens bästa son & storebror, din syster, pappa & mamma älskar dig.
Jag älskar dig Kevin, du & din syster är absolut det bästa som någonsin har hänt & kommer hända mig!! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0