VÄDER

Ja vädret höll inte i sig som jag misstänkte,
började dugg regna när vi var på väg till dagis sen från ingenstans öppnade himlen sig!
I med dem redan var ute på dagis så var det bara in och ta på Kevin regnkläder,
skulle till Netto och handla och regnet öste ner värre än innan så kan lugnt säga att jag var blöt när jag och Emilia kom hem sen igen.
Verkar som om vädret inte kommer ge sig i heller,
men vad gör det?
Bara på med gummistövlar och regnjacka när vi ska hämta storebror på dagis.
Sen kommer världens bästa Karro hit och håller mig och barnen sällskap för våra män ska iväg efter jobbet.
På väg till dagis så fick Kevin bestämma vad vi skulle äta idag och det fick bli hemmagjord pizza för det var han sugen på. :)
nu kom Karro, hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0