Skallebank

Skulle ha sovit för längesen men det vill inte riktigt som jag vill! Har en sån jäkla skallebank (huvudvärk) som heter duga och har haft det i princip hela dagen, men tror det handlar om att jag är så himla dålig på att dricka vatten som idag eller ja igår får jag säga drack jag mer eller mindre bara kaffe hela dagen och det är verkligen inte alls bra! Men nu är det skärpning som gäller och samma sak med mina övningar dvs. plankan & dylikt. Ska upp om några timmar för Kevin börjar på sin nya avdelning med dem stora barnen idag. Tror att där är mycket som snurrar i huvudet på honom (nervositet?) för han har vaknat så många gånger så det inte är sant och jag tror också att det är en orsak till varför jag inte i heller kan sova, massa spänningar i kroppen och funderingar men nu är det inskolning igen på nytt och idag ska vi bara vara där i en timme 10-11 sen är det olika tider denna veckan i alla fall, nästa vecka är det 9-12 varje dag och jag tror att det kommer bli att vi kommer ha det så denna terminen och framöver för att se hur det funkar. Hur har ni det som har barn som går 15 timmar/veckan? Nej nu ska jag försöka sova i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0