Seg

Go'morgon!

Idag så känner jag mig fruktansvärt seg i hela kroppen, jätte trött och ont i hela kroppen, bara jag inte är på väg och bli sjuk för det är de sista jag vill!
Igår så var som sagt världens bästa Karro här är alltid roligt med sällskap, vi satt och pratade om allt möjligt hon följde med och hämtade Kevin på dagis, fick skynda oss hem för regnet vräkte bara ner. Så när vi kom hem då åkte one piecen på sen var vi bara inne i med det regnade hela dagen.
Gjorde hemmagjord pizza som sagt, Karro höll Kevin sällskap till maten i med jag enbart lever på shakes och bars.
Hon åkte hem strax efter sex, borstade tänderna på Kevin sen nattade jag honom t.o.m Emilia somnade.
Sen satt jag enbart i soffan och kollade tv tills D kom hem, snart en shake sen göra oss i ordning inför dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0