9 Augusti

Go'morgon!
Vi mår bara bra och dagarna bara flyger förbi, just nu sitter jag och barnen i soffan och tittar på Dora utforskaren.
Emilia äter och Kevin hjälper till att mata henne samtidigt som han väntar på D.
Idag så ska D följa med till dagis på inskolningen men det är bara för att jag hade kollat fel på när jag skulle till BVC idag, fick för mig att jag skulle vara där kl 10 men nu när jag kollade så var det inte förrän kl 13. Haha
Inskolningen på den nya avdelningen går jätte bra och det märks redan nu att han trivs jätte bra, idag på BVC är det; läkarbesök, vikt, längd och vaccination som gäller.
Just det här med vaccination (sprutor) gör mig rädd speciellt när det handlar om barnen i med dem kan bli ledsna, med Kevin hade jag mer eller mindre alltid med mig svärmor för hon är ett enormt stöd med allt!
Men idag så är det bara jag och barnen :(
Återkommer senare under dagen och berättar lite om vad hon vägde och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0