7 December

Nu är det inte alls lång tid kvar till julafton, dagarna rusar bara iväg!
Idag fick jag prioitera tvätten före skolan, tyvärr.. Men ibland så måste man ju,
så ska snart ner i tvättstugan igen och fixa dem två sista maskinerna.
Blir att dammsuga hela lägenheten också, sen ska jag sätta mig ner och plugga lite sjukvård.
Har första provet nästa vecka och det är en hel del att läsa, så det är lika bra att vara ute i god tid,
får se när jag ska hämta plutt idag på dagis, beror helt och hållet på när jag är klar med allt!
Annars så får D hämta honom när han slutar jobba, men det återstår som sagt att se.

På Lördag om vädret är fint så blir det Ullared tillsammans med svärmor,
ner och handla lite. Får se om där finns något först och främst,
jätte många som har varit där nere säger att dem inte är någonting?
Nåja det får jag i så fall se på Lördag, annars så ska D jobba på Söndag.
Är vädret fint så blir det att vara ute på gården och leka med prinsen,
igår var vi faktiskt ute i nästan en timme efter dagis, vilket uppskattades till 100!

Det märks på Kevin att han utvecklas mer och mer, han pratar non stop och det kommer nya ord allt mer och mer.
Som i Måndags så satt han och lekte med lera och la ner allt i varsin burk sen när han skulle lägga på locken så satt han och sa alla färger; blå, grön, gul och röd.
Blir så himla glad att talet börjar komma mer och mer.
Förstår inte riktigt mig på vissa människor som kan sitta och säga att MIN son är senare än alla andra
och att deras barn är så duktiga osv. Visst det är roligt att dem är stolta över sina barn,
men att sitta och "trycka" ner på alla andras barn... Det är inte acceptabelt från min sida!
Alla barn är olika, vissa är tidigare och vissa är lite senare bara.
Usch nej sånna människor kan jag verkligen inte umgås med!

Får se vad vi ska ha till middag idag, fick önskemål igår om makaroner och falukorv så det får nog bli det i så fall.
Min kväll kommer fortfarande stå utav att läsa sjukvård, vilket verkligen är så himla intressant.
Man lär sig jätte mycket och nu i Måndags så valde vi praktikplats, så nästa vecka får jag reda på vart jag hamnade. Hoppas på barnmedicin för det är där jag vill vara,
trodde faktiskt att där fanns praktik på BB eller barnakuten men icke!
Men man kan alltid hoppas på att man får det man verkligen vill ha..
Nej ska alldeles strax ner i tvättstugan igen, så får uppdatera mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0