31 December

God morgon.

Dem två första maskinerna är startade, så om en halvtimme är det ner i tvättstugan igen. Det gäller att passa på att ta dem tvättider som finns i detta huset! Finns som sagt dem som bokar 3-4 tvättider i veckan och sen ska vi även dela med oss av tvättstugorna tillsammans med två andra hus så det är inte så konstigt, men snart så ska vi skaffa oss en egen tvättmaskin för det kommer verkligen underlätta för oss/ speciellt för mig sen när vi kommer ha två små barn.

Ska jag vara helt ärlig så just det här med tvättstuga så saknar jag den gamla lägenheten när vi bodde i Gråbo, för där kunde man mer eller mindre bara ta med sig tvätten ner och börja tvätta för det var rätt många som hade just en tvättmaskin i sina lägenheter.
Men än så länge funkar det ganska bra så som vi har det nu!

Prinsen vaknade nu när jag kom upp igen så nu sitter vi i soffan och kollar på Dora utforskaren! (en ny favorit här hemma och sen har vi ju dem här kaninerna Max & Ruby)
Blir att väcka D om en stund så han också piggnar till,

Somnade ganska sent inatt, blev att vi kollade på Jägarna 2. Rekommenderar den filmen till er alla, den var riktigt bra!
Sen när vi väl skulle lägga oss så var sovrummet som en jäkla bastu! Förstår inte riktigt hur det kan vara så himla varmt i en lägenhet på "vintertid" så nu är två element avstängda här, men ändå så är det jätte varmt! Usch...

När tvätten är helt klar så ska jag börja göra mig i ordning innan vi ska ge oss iväg, ska även se om vi kan få Kevin till att vila lite idag så han orkar med! :)
Ska fortsätta kolla på Dora och sen som sagt ner i tvättstugan igen, njut av den sista dagen på detta året ... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0