3 December

Idag så har vi inte gjort så speciellt mycket,
var iväg en sväng i förmiddags sen bara varit hemma.
Fast städat har vi fått gjort och pyntat julgranen (plastaskiten) som jag säger,
är inte så himla förtjust i plastgranar eftersom jag är uppväxt med en riktig julagran.
Har fått städat undan lite i skåp och hyllor samt Kevins rum, vilket verkligen behövdes!
Vädret idag har verkligen inte varit det bästa ... Blåst & regnat en massa!
Sen D fick ge sig iväg och jobba innan så han kom hem för ungefär en timme sen,
så nu sitter pojkarna i soffan och tittar på Dora utforskaren medans jag sitter vid datorn och tittar på allt möjligt mellan himmel och jord.
Prinsen är badad, snart tid för att borsta tänderna och sen direkt i sängs.
Ikväll blir det nya Johan Glans filmen tillsammans med D och lite lördagsmys har han varit och köpt,
får se hur jag kommer må efter det. Magen är helt emot allt just nu,
men peppar, peppar ta i träd så har jag inte kräkts på några dagar.
Men undrar om det kan bero på att jag äter i småportioner åt gången?

Imorgon ska D och hans jobbarkompis ev. iväg och jobba lite,
sen imorgon eftermiddag så ska vi till Gråbo och fira min svägerska som fyller 21.
Den stora frågan är vad ska man köpa till henne?
Nåja jag och Kevin ger nog oss iväg en sväng imorgon och försöker hitta något,
har även suttit på H&M´s hemsida och klickat lite till mig själv och hoppas på att D beställer det till mig.
Hade varit roligt med någon överraskning någon gång, är stort behov av kläder just nu!
Det återstår och se ;)
Nej ska borsta tänderna på lill killen som sagt, lägger upp en bild på våran gran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0