11 December

God morgon på er, då var det den tredje advent idag.
Har precis tänt alla tre ljusen i adventsljusstaken, är så himla mysigt med tända ljus. Eller vad säger ni?
Har även nästan precis tvättat ur toningen i håret, hade fått en jäkla utväxt som heter duga så en toning fick det blev med färgen mörkbrun.
Visserligen så tonar jag alltid mitt hår för det sliter inte lika mycket på håret som en färgning,
gubben min är iväg och jobbar några timmar till idag, sen så ska vi till Gråbo och fixa larmet på våran bil som har krånglat ett tag nu.

Igår så var jag som sagt i Ullared tillsammans med svärmor,
var där nere i ca; 2 timmar och ändå fick jag med mig det jag behövde.
Det vill säga mammakläder! :)
Hade inga mammakläder alls med Kevin körde på leggins och joggingbyxor den sista tiden,
men nu kände jag att jag verkligen behövde så nu är det inhandlat.
Köpte även fyra julklappar till Kevin så nu är det en eller två till sen så är vi klara med honom,
måste även hitta något till systersonen L också, men vet på ett ungefär vad vi ska köpa till honom.

När jag kom hem så åkte D och jobba i några timmar,
plutt vilade middag så passade jag på att plocka undan i lägenheten och tömma diskmaskinen,
sen runt 16.30 så åkte vi till Bushuset i Mölndal tillsammans med familjen Nilsson/Johansson och det uppskattades både utav dem små, men även utav oss vuxna ;) hahah
Speciellt dem stora grabbarna blev som två små pojkar igen,
var där i två timmar sen åkte vi hem, plutt fick badat och borsta tänderna sen somna han ganska omgående.
Det får verkligen göras om!! :)
Nej ska föna mitt hår och platta det för första gången på över 2 månader,
ha det så bra så hörs vi säkert sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0